Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ZwyrodnienieMozgu | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany15.08.2008 @12:34:40 ostatnio na stronie20.06.2011 @12:40:51

Nie, nie zajmuje się fotografią, nie jest moim hobby
Zdjęcia tu dodane maja dla mnie szczególna wartość, przypominają piękne chwile. Są dla mnie czymś więcej niż uchwyceniem zdarzenia w odpowiednim kadrze

Wasze prace oceniam według własnych upodobań, na pewno nie okiem specjalisty Ważniejszy jest dla mnie opis, przesłanie, emocje niż samo wykonanie. Rewelacje daję bardzo rzadko, zdjęcie musi mnie zachwycić.

serdecznie pozdrawiam.


warte polecenia : http://polarnemisie.digart.pl/


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty7 komentarze469 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anishqa    21.06.2010 @15:05:59
dzięki
~spalone    20.06.2010 @22:06:12
"Nie, nie zajmuje się fotografią, nie jest moim hobby
Zdjęcia tu dodane maja dla mnie szczególna wartość, przypominają piękne chwile. Są dla mnie czymś więcej niż uchwyceniem zdarzenia w odpowiednim kadrze

Wasze prace oceniam według własnych upodobań, na pewno nie okiem specjalisty Ważniejszy jest dla mnie opis, przesłanie, emocje niż samo wykonanie. Rewelacje daję bardzo rzadko, zdjęcie musi mnie zachwycić."



przykre
_______
Tak się nie bawimy! Jesteś u pani!
~Paulcia725    20.06.2010 @21:58:57
dziękuję za opinię
~polarnemisie    04.04.2010 @20:37:03
Dziękuję za docenienie zdjęcia z Kordylierą!
~meteusz    04.04.2010 @13:52:03
zrob cos z rekami heh
~beside    02.07.2009 @22:16:44
prawie że...
_______
you ain't got no love today..
~superstarannamops    16.05.2009 @22:46:46
ależ ja się nie unoszę, po prostu jeśli masz jakieś pojęcie o fotografii to powinnaś wiedzieć ,że ładna modelka to nie wszystko.
~superstarannamops    16.05.2009 @21:36:38
no to w takim razie nie masz w ogóle pojęcia o fotografii.. ; )
~bunia131    16.05.2009 @21:02:29
dziękuję.
a już myślałam, że tego nikt nie będzie widział.
Pozdrawiam
_______
Zabawa rewelacja za rewelację nie wchodzi w grę. Nie rzucam rewelacjami. Oceniam tak jak mi się podoba
~Superior    16.05.2009 @20:58:01
serdeczne dzięki ale taka ze mnie artystka jak z koziej.. :P
_______
I went to the doctor and guess what he told me... He said: "Girl you better try to have some fun no matter what you do" -but he's a fool...
~Tremere    16.05.2009 @20:57:21
pewnie że dobrze.
szkoda że nie każde na tym portalu......
_______
digart zszedł na psy
~PSzachrajka    16.05.2009 @14:49:52
Dzięki A co źle z kadrem? Chętnie posłucham i postaram się na przyszłość poprawić.
~Liza    16.05.2009 @13:35:16
Mniej więcej to miałam na myśli - wyzwolenie, wolność od trosk i pokazania jak daleko można zajść dziękuję bardzo Pozdrawiam wesoło w deszczowy dzień
~polarnemisie    10.01.2009 @14:24:38
meee:D
~priviet    10.01.2009 @13:40:41
dziękuję
_______
"...fotografia nie ma zasad. To nie sport. Ważny jest efekt, a nie sposób, w jaki został osiągnięty."
~KostkaLodu    04.12.2008 @20:33:24
dziękuję
_______
Mrożona.Przechowywać w niskiej tempeturze. http://www.icecube.carbonmade.com
~michufilip    22.11.2008 @10:10:25
Przykucnąłem całkiem :P
_______
You'll Never Walk Alone !!!
~SiLenTi    10.11.2008 @11:05:36
Dziękuje =*
_______
Zapraszam do mnie !
~deadduck    10.11.2008 @10:32:37
a dziękujęę. ;]
~deesiree    10.11.2008 @10:20:04
Dziękuję
~darlinge    08.11.2008 @21:40:49
fajnie xD dzieki
~widesmile    17.10.2008 @20:42:33
Jest to jedno z ok. 50 zdjęć. Na konkurs wybrane jest inne.
_______
"To nie my przychodzimy na świat, lecz świat przychodzi do nas. Urodzić się znaczy tyle, co dostać cały świat w prezencie."

~JuliaBlack    17.10.2008 @20:28:24
zamierzenie celowało generalnie w naturalność i tak też jest, ale dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam (:
_______
let it be.
~BlackAngelWorld    16.10.2008 @18:22:38
Dzięki za poradę;P
Następnym razem bd lepiej celować :P
Pozdrawiam
_______
"Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz."

~BlackAngelWorld    16.10.2008 @18:17:43
Dziękuję bardzo :P
No nie miałam czasu na kadrowanie bo mamuśka się zakrywała ^^ a to zdjęcie z zaskoczenia:P
Jak wg Ciebie powinno to wyglądać??:P
_______
"Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz."

1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt